• وبلاگ : بازي زندگي
  • يادداشت : گل آفتابگردان
  • نظرات : 37 خصوصي ، 48 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    پيامبر اکرم «ص»: چون انسان معتقدي درگذرد، و يک ورق از خود بر جاي گذارد، که در آن يک مطلب علمي نوشته شده باشد، همان ورق، روز قيامت ميان او و آتش جهنم حايل مي‌گردد، و نويسنده آن علم را از دوزخ مي‌رهاند….
    ..................


    پيامبر اکرم «ص»:هرکس از جهان برود، و از او دفتر (و نوشته‌هاي سودمند علمي و اخلاقي و ديني)، و قلم و کاغذ باقي بماند، جاي او قطعاً در بهشت است.


    ................



    امام علي بن ابيطالب (ع) مي‌فرمايد: اي مردم ديني که درست فهميده نشود (و دينداريي که از روي فهم درست دين نباشد)، هيچ خوبي در آن نيست (و منشأ هيچ خيري نتواند بود).


    ...............


    امام علي (ع): دين را پناهگاه خود ساز، و عدالت را به جاي شمشير به کار بر، تا از هر گونه پيشامد بدي (مخالفت و … در جامعه) آسوده شوي، بر هر گونه دشمني پيروز آيي.


    ......................


    پيامبر اکرم (ص): شب قدر را باور کنيد! در اين شب، تقدير امور سال فرستاده مي شود. و براي اين شب، صاحباني پس از من هست: آنان، علي بن ابيطالب و يازده فرزند اويند.


    ...........................


    امام صادق (ع): هرکس از شما، در حال انتظار ظهور حاکميت دين خدا درگذرد، مانند کسي است که در خدمت قائم (عج) باشد، و در خيمه او … نه بلکه مانند کسي است که در رکاب قائم (عج) بجنگد، نه به خدا سوگند، بلکه مانند کسي است که در رکاب پيامبر (ص) شهيد شده باشد.


    ..................


    امام زِين العابدين (ع) خطاب به يکي از ياران خود:
    اي ابو خالد! مردماني که در روزگار غيبت به سر مي‌برند، و معتقد و منتظرند، از مردمان همة زمان‌ها برترند. زيرا که خداوند به آنان خرد، فهم و معرفتي داده است که غيبت امام براي آنان، مانند حضور است (يعني با اينکه در عصر غيبت به سر مي‌برند و امام را نمي‌بينند، از نظر ايمان و تقوي و پايداري، گويي در زمان ظهور به سر مي‌برند و امام خود را مي‌بينند ). اين مردم را (که در چنان روزگاري زندگي مي‌کنند)، خدا مانند پيکارگر صدر اسلام قرار داده است، همانان که در رکاب پيامبر (ص)، شمشير مي‌زدند و پيکار مي‌کردند.
    آنان اخلاص پيشگان حقيقي و شيعيان واقعي هستند که - در نهان و آشکار- مردم را به دين خدا دعوت مي‌کنند.


    ................


    امام جعفر صادق (ع) مي‌فرمايد: مردمان را با عمل کردن خود ، (به دين و دينداري) فرا خوانيد، و [تنها] با سخن گفتن فرا مخوانيد.



    اميد وارم براتون مفيد باشه



    التماس دعا!